THAnx for all the supports dearies :)

Sunday 13 March 2011

~pengaLAMAn indaH~

.alhamdulillah...................1.50 pagi semalam dah selamat sampai ke kedah............perjalanan yg sangat meltihkan........pada hari jumaat kami trus ke kuala terengganu.umah sepupu aku.dalam perjalanan tu biasalah hujan yg mngiringi..dalam pukul 7.15malam,kami sampai ke terengganu......bila dah sampailah baru dengar berita tsunami di jepun.........time kat terengganu,amaran tsunami dah dikeluarkan.smua org yg berada di pesisiran diminta berjaga2.......apa yg aku lhat.air laut semuanya berombak dengan sangat tinggi....dan angin sangat kuat........agak menakutkan.tapi gelora air laut sangat memahami apa yg alu rasa tika itu,,,,,,,,lepas 2hari terengganu,kami bertolak ke pcb.......chalet yg kami nginap brhadapan dengan pantai cahaya bulan.........angin yg sangat kuat sangat mnyenangkan.....time tu aku rasa cam melayang jaa......hari sabtu dalam pkul 12.30 tengah malam,aku ngn cousin2 aku lepak depan chalet .banyak yg dikongsi!!.............keesokkannya,pas makan kat cafe perdana resort...........aku jalan2 di tepi pantai,sangat menenangkan!!.time tu semua layan feel masing,dan gelora air laut semakin tenang,,,,,,,,t,i tu aku rasa biarlah segala kekusutan yg aku rasa pergi bersama2 ombak2 kuat tu,dan bila segalanya dileraikan aku akn kembali tenang...............
sekarang ni aku dah kembali ke rumah,..........tapi badan rasa cam xsihat jaa..tapi ini adalah PENGALAM INDAH~

No comments:

Post a Comment