THAnx for all the supports dearies :)

Sunday 20 March 2011

bila harus menangis

.......susah untuk diluahkan.........
bila harus menangis aku akan menangis...........
kenapa??
.
....
....
xperlulah untuk aku coretkan disini.......................
~cuma aku minx kekuatan~
..aku akan pergi gapai cita2 aku
tinggalkan segalanya yg mnyakitkan
dan  hanya yang setia sahaja yg aku harap ada di sisi aku
yg lain tak perlulah
aku pasrah
untuk keberapa kalinya
aku xpasti.........
kadang2ia satu perasaan yg sukar difahami
biarlah aku saja yg mengertinya
dan aku takkan berpaling lagi
kerna apa yg aku lakukan dulu
hanya untukNYA
meskipun terasa pahit....
..
cuma kejayaan yg aku harapkan tika ini
aku mahu buktikan pada semua
yaa.......aku mampu berdiri
tanpa cinta
aku mampu berdiri........
tanpa perasaan itu



terima kasih ku padamu TUHANku
tak mugkin xdapat terlukis dengan kata2
hanya diriMU yg tahu besar rasa cintaku padaMU
anugerahMU xpernah berhenti
selalu datang padaku
TUHAN semesta alam
dan haya satu janjiku
takkan berpaling dariMU..............

No comments:

Post a Comment