THAnx for all the supports dearies :)

Saturday 19 March 2011

.........AKU MEMOHON SEGALANYA~

halo...........minggu ni,....mggu lepas,bulan lepas.........tahun lepas.....orang dah mula berbicara tentang result-result-result-......betapa takutnya untuk berhadapan dengan semua tu..........tapi nak taknak ia tetap akan datang.,start ja pukul 10.00 pg,23march tu,semua orang kena akur............time tulah kita akan tengok orang menangis happy,menangis sedih.menangis sebab rindu kawan lama,cikgu2.........macam2laa perangai masing2 ari tu.......ada yg akan pergi seniri.......naik motor sowang2,(sbb baru dapat lesen).ada yg pg ngn mak,abah..........dan aku akan pergi dengan mak jaa,sebab abah ada meeting.......mak kata kena pergi awal taku a abis orang ambik........hehe


........kalau cakap jaa pasal result.mmg mngerunkan aku!!sejuk satu badan.time upsr aku dapat 4a1b jaa,then pmr.5a3b....dan itu bukanlah result yg boleh dibanggakan...sebab itu untuk spm,tinggi harapan yg aku letakkan..begitu jugak dengan harapan2 yg diharapkan oleh mak abah dan cikgu2 aku.....aku tak pasti sama ada aku mampu atau tidak........sudah pasti kalau tanya sesiapa pon ,pasti semuanya tak sanggup repeat kesalahan,kekhilafan,kesilapan yg sama..bagi aku spm ni sangat pnting,untuk tntukan arah ,asa depan aku.........yaa.aku akui............spm bukan pengukur,sebab sgalanya di tangan ALLAH..kalau kita dapaat result elok pon.belum tntu masa depan kita cerah nanti.sebab segala pecaturan di masa depan milik ALLAH.aku pasrah!!,,,tapi bagi aku..........aku sentiasa berharap tiada sesiapa pon yg akan terluka kerana aku............


biarlah dengan result yg gempak nanti(insyaALLAH).............aku dapat belajar dengan membawa cita2 aku,,,dan akhirnya berjaya,aku mahu hadiahkan semua itu pada semua orang yang banya susahkan diri mereka kerana aku.......itulah yg dinamakan harapan............sebagai hamba ALLAH aku hanya mamapu berharap padaNYA...
aku hanya insan biasa yg tak terlepas dari melakukan kesalahan...aku selalu berharap pada ALLAH.tanpanya aku rasa sangat lemah,kerna dia yg memahami aku..........jatuh bangun aku!!..memahami apa yg aku rasa...kekecewaan aku.........aku menanti hikmahNYA!!.mudah2han ada ruang dan peluang itu untuk aku..............aku mahu buktikan pada semua,insan yg kerap disakiti ini tak pernah kalah..........




YA ALLAH.
hambaMU ini hanya mampu berharap..........
selebihnya aku hanya berserah padaMU...........
.inilah impian aku tika ini,melihat semua org tersenyum kerna aku.........
terutamanya
mak&abah..........yg sering hantar aku ke tusyen.teman aku study..........
cikgu...........yg slalu bagi aku semangat dan harapan
dan rakan2 aku yg mngharapkan kejayaan aku..........
dan yg paling pentin bagiku.ENGKAU,TUHANKU..............yg selalu mngharapkan yg terbaik dari hamba2MU.............


~AKU MEMOHON UNTUK SEGALANYA~

No comments:

Post a Comment