THAnx for all the supports dearies :)

Thursday 17 March 2011

BILA HATI Berbisik


Biarkan waktu teruslah berputar
Ku cintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas tuk bertahan
Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Malah kini kau ucapkan selamat tinggal
Membuat keresahan
[+]
Meninggalkanku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan air mata
Kekecewaanku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan
Reff:
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Back to [+]
Back to Reff
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Ku relakan yang indah dalam hatinya

..............ADAkalanya apa yg kita rasa sukar untuk dimengerti.difahami.......dimaafkan........tambah2lagi semua tu melibatkan hati dan perasaan.aku tak tahu macam mana aku nak mulakan............
aku hanya menulis dalam blog aku sekadar untuk meluahkan isi hati aku tika ini,,,,,,,,,,bagi sesiapa yg dah mmbacanya......tak perlulah anda cuba untuk memahami apa yang aku rasa,,,,,,,,it's complicated!!......
kenapa aku masukkan lirik lagu jangan pernah berubah dekat atas>??sebab lagu inilah yg aku pasang sekarang ini berulang2kali saat ini.dan aku tak tahu kenapa........
bila hati mula berbisik..........kadang2rasa sunyi terlalu mngcengkam diri.aku tak tahu kenapa.............rasa rindu!!ya,,aku rindukan seseorang,,,tapi ia bukanlah cinta mati dalam hidup aku,,,,,,,,,,,,pernah aku berharap pada seseorang.aku pernah buat kesilapan padanya......aku selalu berdoa pada ALLAH.bila tiba waktunya ,pertemukan aku dengan seseorang itu......
ya.sekarang aku dah jumpa dengannya..............tapi dalam keadaan yang sangat berbeza.dia bersama dengan yang lain......insan yg dia sayangi,tapi aku dah merelakan...........tapi bila sesekali melihat dia dengan yang lain,sangat menyakitkan........aku tak mampu terima lelaki lain saat ini,aku tak sanggup dan xberani nak mulakan kembali.aku rela sendirian begini...tapi untuk mencintai dan bercinta sekali lagi,aku tak pasti......................sakit dulu masih lagi ada dalam hati aku.bukankah kita akan rasa bahagia bila melihat orang yg kita sayang bahagia??.................aku berserah padaNYA....
tapi,,,,,,,,,,,jujur yg aku boleh katakan tika ini,aku terpaut pada seorang lelaki yg kuat agamanya itu...............sangat berkarisma.dan ada aura...................aku tak pasti itu cinta atau tidak...... ia perasaan yg sangat mndamaikan..........setiap kata2yg diwarkahkan dia sangat matang.dan kerana agama saya terpaut padanya,,,,,,,,,,,,,,,tapi tiada harapan yg aku letakkan padanya...................aku hanya berserah.................pada ALLAH...........

No comments:

Post a Comment