THAnx for all the supports dearies :)

Thursday 10 March 2011

_janGAN PERNAh berubah~

taJUK LAgu yang aKU RASA sangaT MENARIK HAti aku tika ini.kenapa??................
bagi aku.ramai yg sudah berubah........
dari segi??
diri
perwatakan
cinta
perasaan
sifat
.............kalau kita berubah untuk kebaikan??
mungkin itu adalah langkah yg terbaik
tapi kalau ada yg terluka jika kita berubah??
sanggup kita menghadapinya??...........
kadang2banyak perasaan yg akan terluka bila kita berubah.........ok,aku bagi contoh;-
dlu sayang kini tak
dlu cinta kini tak..
dlu baik hati kini pemarah......
..dan sebagainya..
apa yg kita lakukan mestilah ada niat yg betul..jgnlah hanya fikir untuk kpntingan diri sendiri.......
.......kau mnggalkan ku tanpa perasaan,kecewa sungguh aku.jangan pernah kau cuba untuk berubah~...
......dan kenapa aku coretkan ini??...........
ramai yg aku rasa sudah berubah,ada yg kearah baik,,,ada yg semakin hanyut................kadang2aku juga rasa sangat takut untuk fikir dngan lbh jauh apa yg akan terjadi.................tapi kenapa manusia berubah begitu mudah kearah yg mmbinasakan???...........sengaja berubah  dengan seiring zaman??.sengaja menunjukkan dirimu pantas menjadi lebih hebat dengan menunjukkan sesuatu yg tak sepatutnya??...atau sengaja,sengaja dan sengaja......up to date??............
..............dan kenapa?......jadi,apa yg berlaku dalam hidup kita meskipun  sukar untuk kita lalui,janganlah kita lari dari landasan ALLAH....sebab kita pasti,wajib,memang akan MATI..so,kalau apa yg kita lakukn itu kearah positif.teruskanlah.tapi kalau kearah yg mmbinasakan.aku cuma nak cakap""jangan pernah berubah""

No comments:

Post a Comment