THAnx for all the supports dearies :)

Thursday 10 March 2011

meNANTI HIkmah

aku hrap segala kekusutan yg aku alami.akan tamat..................rasnya sangat letih untuk sekali lagi berhadapan dengannya......kadang2sukar untuk kita luahkan,untuk kita katakan kebenarannya..xsemua yg mampu memahaminya.inilah sebab kenapa aku mahu hidup sendirian tanpa ada lelaki(kekasih)dalam hdup aku.walaupon ada kalnya aku sangat sunyi.tapi aku mampu laluinya.............rasanya lagi sakit jika hati kita disakiti dari kita terpaksa tanggung perasaan sunyi sendirian.sebelum aku menyerahkan cinta aku pada seseorang.akan aku pastikan ia bukan untuk disakiti...cukuplah sekali............
dan aku hanya MENANTI HIKMAH!!....................hanyalah berserah padaNYA,kerna DIA maha segalanya...........

No comments:

Post a Comment