THAnx for all the supports dearies :)

Wednesday 23 March 2011

~bersangka baik pada ALLAH~

.ITULAH KATA2SEORANG TEMAN .padaku.sehari sebelum result keluar...................kata2tu sangat menyentuh hati aku.dan pasti aku akan pegang kata2nya..........terima kasih awak!!.........syukur ke hadrat ILAHi...........akhirnya,segala penantian sudah berakhir..........dan masing2 mendapat hak masing2.......
walaupon agak kecewa dengan apa yg diperoleh.tapi ya pasti ada hikmahNYA.................walaupon bukan yg terbaek tapi alhamdulillah di antara yg terbaik.....

terima kasih pada semua yg bersusah payah kerana aku!!walaupon aku sedikit menghampa kan kalian.tapi pasti aku akan berusaha dengan lebih untuk masa akan datang..............
2a+4a-2b+1b1c+
a+.........................bahasa melayu dan matematik
a-.........................matematik tambahan,sejarah,agama,pengurusan makanan
b+........................kimia dan bahasa inggeris
b...........................fizik
c+.........................biologi
.....................inilah result yg aku peroleh
inilah yg aku dapat selama belajar 2 tahun disekolh smt sungai petani2......................
aku xpasti apa rasa aku kini..................tapi ALHAMDULILLAH perasaan itu makin tenang berbanding pagi tadi...........mungkin pagi tadi aku sedikit hampa dengan pencapaian aku.............ya.kerana ada yg kecewa kerana aku!!tapi...............aku xmampu untuk mngubah takdir ALLAH..............jadi aku terimanya~~
.terima kasih ALLAH..............,MAK ABAH......ALONG,ANGAH,IP,AJIM,,,,,,,,,,,,,Miera,farahin,nini.............dan semua kawan2 aku...................terima kasih!!

No comments:

Post a Comment