THAnx for all the supports dearies :)

Thursday 5 May 2011

teman............

                                                   sebak rasanya bila memikirkan tentang itu
                                                      kenapa begitu mudah nafsu kuasai diri?
                                                  maruah nak diletakkan di mana??
                                                           rasa kecewa?
                                                        hambakan diri pada cinta
                                                hingga lupa dosa pahala
                                                     lupa pada masa depan
                                                          lupa pada masyarakat
                                                        lupa pada ALLAH!!
                                                                ini soal rakan
                                                         yang besar seiring
                                                       mencari ilmu
                                                            aku harap kita berjaya
                                                 tapi begini akhirnya
                                                      tatkala aku mendapat khabar ini
                                                sungguh ku harap ia bukan hakikat sebenarnya
                                                    kerana kita terlalu muda
                                                     tapi aku silap
                                              memang ternyata hakikat itu
                                                        aku kecewa
                                     mudah-mudahan ALLAH beri kau petunjuk
                                                            dan juga
                                             ALLAH beri aku kekuatan
                                           untuk terus berada di landasannya
                                                  kini aku tahu
                                kenapa cinta diharamkan?
                                                   kerana peristiwa kau dan dia
                                                    yang hanyut dalam cinta
                                               hingga lahir insan yang tak bersalah.....
                  ~YA ALLAH,DIRI INI TERLALU HINA....BANYAK DOSA YANG AKU LAKUKAN
      CUMA SATU PINTAKU KINI.KAU KUATLAH IMAN HAMBAMU INI AGAR AKU DAPAT                
                                         TERUS BERJALAN DI LANDASANMU,YA ALLAH~
buat teman: akan ku doakan yang terbaik untukmu,moga kau tabah dalam mengharungi hari-hari mendatang.......melaluinya pada usia yang muda bukanlah perkara yang mudah,tapi aku yakin apa yang berlaku sekarang sudah cukup untuk menyedarkan ditimu,dia dan juga diri rakan-rakanmu yang lain.kembalilah pada JALAN ALLAH!!

No comments:

Post a Comment