THAnx for all the supports dearies :)

Saturday 28 May 2011

berMULAnya @kmPP..........

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh......

setelah sekian lama(baru seminggu) di KMPP mmg meletihkan.actually sebelum ni orang ada jugak cakap orientasi XBEST!!,tapi,kali ni aku rasa macam ok jee.walaupun aktivitui dia padat...............hahah,rasa macam nak berorientasi ja selama setahun!!kakaka........
Aku dah tekad ini adalah jalan yang akan aku lalui
minggu depan hari isnin,kuliah daj bermula............based jadual yang aku dapat memang padat jugakla,tapi ramai yang berjaya@kmpp........so,insyaALLAH aku jugak mampu berjaya disana......
Macam-macam aktiviti yang ada kat sana..........yang paling banyak mestilah,TARI-MENARI tu..menari BANANA,AYUMI,GEMURUH,EKSTRAVAGANZA............xkurang jugak ada TARI-MENARI yang aku sndiri xtahu nama apa.............fasilitator kat sana pon bes-bes jugak,especially KAK NAD,KAK BIERA,ABANG IKI,ABANG FARHAN............semua fasi @kmpp adalah ex-kmppians..mmg terbaeklaa,cara mreka handle LDK......
mentor aku plak merupakan,mak kawan aku!!adoii......mmg knal laa.+jiran sekali...........hehe,aku harap aku dapat mnimba ilmu sebanyak mungkin disana.
ini rakan-rakan baru ku yang satu praktikum..abu nizar,afnan,haikal,taufik.khairil.,khairul,anas,didiy,amalina,syifaa,wafa,yasmin.......umm.lagi??...........i'm not remember.......aku dilantik jadi penolong praktikum disebabkan perangai aku yang tak tahu malu mnyuarakan pendapat dan pandangan setiap kali LDK diadakan............hopefully aku dapat laksanakan tugak dengan baik.walaupun,aku sndiri dah tekad utuk kurangkan KE-GIAT-TAN di kmpp.........sebab masa yang aku ada hanyalah sekejap,dan perlulah digunakan sebaiknya.....
Roomate aku jugak baik2..........IMIM,KAK AISHAH &HAZIRAH.........depa faham hak masing2.dan respect kawan-kawan...esok aku akan pulang ke kolej.........mmg berat rasanya untuk tinggalkan MAK,ABAH,ANGAH,IP,AJIM,ALONG...mudah2an inilah yang terbaik.............dan aku akan terus semangat!!

~selamat malam~

No comments:

Post a Comment