THAnx for all the supports dearies :)

Saturday 7 May 2011

mak.........

..........mak
engkaulah nafas dan jiwaku
engkaulah semangatku
tak mampu aku bayangkan walau sedetik tnpamu
kerana engkau aku bernafas
.........ku rindu setengah mati padamu
perpisahan makin menghampiri
dan inilah yang membeban jiwaku tika ini
hingga membuatkan aku menangis
kalau diriku punya peluang
ku hanya mahu bersamamu
menemanimu
aku tak sanggup tanpamu
masa terlalu kejam
hingga memusnahkan impian bersama
biarlah aku di sini
bersamamu
untuk terakhir kalinya
sebelum aku mnyambut keperluan kehidupan
segalanya yang ku lakukan hanya
untukmu,mak..........
moga masa
terlalu lambat berlalu
agar aku dapat bersamamu
hanya bersamamu........



Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah
berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu
Reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati
meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…

No comments:

Post a Comment