THAnx for all the supports dearies :)

Wednesday 21 December 2011

tapi bukan denganMU

assalamualaikum..

tika ini diri ini telah jauh melangkah
banyak yang ditinggalkan cukup indah
namun,
ada yang masih pahit untuk dikenang

tirai 2012,mula terbentang luas..
sama ada perjalanan itu sampai di penghujungnya atau tidak
hanya DIA yang tentukan..

berdebar rasanya unutuk terus berjalan
bimbang ia tidak seindah yang dibayangkan
bimbang andai jatuh diri ini di
ruang
sudut
tempat yang sama sekali lagi...

bimbang andai sekali lagi ianya terulang
diri ini tak akan mampu untuk terus pujuk hati untuk terus bertahan

namun,ini yang perlu hati ini akui
diri ini bukan sesiapa..
hanya hambaNYA yg sangat hina dan lemah
sering lakukan kekhilafan
membinasakan diri sendiri..

moga kini..
diri ini akan terus tabah..
seandainya masih lagi tidak sempurna
untuk miliki tempat di ruang hatiNYA
diri ini tetap juga mahu terus berusaha tanpa lelah

biar kecewa kerana insan lain
tapi bukan denganMU.

harapan itu tidak pernah pudar..
kerna aku sering menangis kerana mereka..
tapi  ENGKAU sering datang memujuk
memujuk hati..
agar tidak terus berada di lembah derita..

aku terasa indah
tatkala kesunyian menghimpit
kesepian tersepit
kerna aku yakin...selagi aku berjalan
di jalanmu
aku takkan pernah lagi terbawa kenangan lalu
yang mengusik jiwa..

No comments:

Post a Comment