THAnx for all the supports dearies :)

Wednesday 7 December 2011

can smile AFTer a lots of hurt

ASSALAMUALAikum wbt...


after a lots of hurt...about dia itu dan ini..
now,,nak alih pada perkara yang paling penting untuk sem 1..
walawehlaa...semua orang da tawu kan ,result da kuaw......
yup,result matrik 4sem 1~
after mimpi ngeri,makan xlalu..mandi xbasah...<---kurang jujur di situ)
then,ary selasa-6/12/2011-3pm......
terPAmpang laa result tu DEKAT NOTICE BoARD...fuh,time tu aku rase cam duduk kat kutub SElatan je,sejuk satu badan even waktu tu panas terik...

first thing yg aku wat:naa.......cari dulu i/c n number matrik aku..whether di bold &dibesarkan ke tidak...(tawu knapa?)

if.i/c n numbr matrik kita di BESARKAN.....malapetaka besar pati akan menimpa
-xlulus
ditendang kuar
@
turun ke pDT(PROgram 2 tahun)

inilah..benda2 yg aku paling takut.everythings ak dah fikirkan..
mak aii.soklanye susah........jawab pn ntah ape2.......rasa cam cultur shock?erkk...
tapi ALHAMDULILLAH........
aku selamat.........kire pass laa kan??
then..pencarian diteruskan

DUSHHH....!!!
MS111350......930508.........
POINTERnya:3.5 n above....bapa??rahsia laa.......
waa......terus menangis belakang tangga....

unexpected..coz ape yg aku harap sikit sangat~

then bermulalah adegan drama,peluk cium..nangs sume ann...

hey,YOU~~happy cam dapat 4FLAT JAA??
MMG X 4flat.TAPI HAPPY SANGAT.....,sebab this is my first effort..even x flying colours..tapi..aku wat my mom n abah happy~CUKUpla kan??coz drg mmg tawu btapa suffer ny hidup aku kat kmpp ni.sebelum dapat suaikan diri....

ramai fren yg berjaya,ramai jugak yg kecundang~
tapi aku percaya.untuk sem 2 sume owg da ada semangat bawu........ape pun yg jadi utg sem 1.lupa kan jeLAH....
fokus utk sem 2~

n SYUKUR sngt pada PENCIPTAku...
kerana beri peluang untuk merasa sedikit kejayaan itu..
moga diri ini xmudah lupe diri..dan terus berjuang di jalan yg di redhaiNYA~



THANX PADA mak abah.yg banyak doa dan xputus2 asa melayang kerenah anakny yg ntah ape2 ni kan.....
thanx cikgu,pensyarah.sbb sudi bantu sy
thanx kawan2~

hug n kisses~special from heart

No comments:

Post a Comment