THAnx for all the supports dearies :)

Monday 7 May 2012

MEMORI TERCIPTA @KMPP

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah.....setelah hampir setahun menempuh dugaan belajar di matrikulasi dan kini 27hb april yang lalu tamatlah semuanya..segala suka dan duka di matrikulasi pulau pinang...(ayat skema BHAI.....)

kalau dulu punyalah sadis nak belajar kat sana..boring lah,tekanan lah..tapi bila sekarang mulalah terkenang bili A3.3.5 kompel ixora.kawan2...wafa,syifa'kak chibo,nabilah,ema..........all f1p3 members

n for sure lah roomate sekalian~

kak aishah_yg super sporting n slaloo dgan k-pop nya...ahhaha dialah insan yang fanatik dgan korea yang pernah aku jumpa..siang malam korea..pasang laptop n headphone pastu senyum swg2..cakap ja artis mana..penyanyi korea yg mna satu,mst dy knai,,NEVER DISSAPOINTED!walaupon kami dari sekolah yang sama,n kak aishah tu senior aku tapi aku xpnah knai dy.erkk=apa punya junior lah kan......tapi mungkin jugak aku bukan pelajar asrama,sebab tu xbapa knal sgt ngn senior2 ni melainkan rakan2 pmt-IANS~sangat kenal!!



                                     


next,

imah a.k.a mimah(erk...)...budak kelate ni.....aku suka mintak tolong dengan  dia..sebab dia baik......walaupon kami dari ngeri berbeza,dialek brbeza.tapi kami boleh berkawan baik........dia sangat AWESOME~AK penah jgk sruh dy beli tdung kat klate..murah2 jew...........ahaha knangan ngn dy yang xpnah lupa bila kami pekena dy masa BIRTHDAYnya hari itu..hahha btw.......all kerja2 jaat itu hasil pmikiran kotorku sblm pSPM 2 bermula...n ak berganding bahu bersama dgn.....ayu,kak aishah,imim n ju......kami sume wak nyorok laptop dia....sampai nangis dibuatnya.ahhah....punyalah aku dok tahan gelak..pastu..aku ambik air sebaldi n jirus kat dy time dy tgh ambik air smyg.....hahha,apa lagi....pnya mnjerit dy sampai terkejut gabra aku dibuatnya...haha...tapi pastu.aku n ju hadiahkan dy dgn kak aishah kek coklat yg di tmpah di kdai KOOp dlm mtrik..(erk=hbatkn kmpp........bley main tmpah2 kek pulop)..boleyhla tahap sedap kek yg agak mahal tu....




                                                   GAYA rock imah.......yeyeehhhhhhhh


                                                   ini imim.......CUN X??:)

imim ........yeah.....PEMENANG tempat PERTAMA BUSANA MUSLIMAH KMPP 2011/2012....woaaa(nganga kan mulut anda luas2)....she pretty!!bila kna solek ..touchup2.mmg mulut uouls lagi luas trnganga......yg naik tangga tu buleyh jatuh tergolekk woo.....mgkn sbb dok tgok imim ja..xtgok tangga dah..(bweeekk.pliss be carefull sape yg nk trun or naik tangga tu)n RAHSIA BESAR DR A3.3.5 NIe....between kami berempat(satu bilik).imim yg agak senyap n sopan.hehhe...dan aku rasa,aku yg paling ANNOYing(erk......)

ok dah2........panjang berjela2 la plak cakap pasai rumate.....
umm kalw nk sembang pasal life matrik rasanya aku perlu setahun kowt utk explain bla bla n bla.setiap sehari.satu explaination.then ada ja yg bom blog aku niey sebab BOSAN............(blog syoq sndiri)aak?

n frenz.......sekarang aku dah TANAM ANGGUR semula dalam rumah macam pas SPM dolu2.....buah2 lain aku xtanam.....aku tanam anggur ja........(BOOOO..SAT...)
BANGUN PAGI,MASAK,TGOK TV,ONLINE N REPEAT IT...
BOSAn sgt erk>?....btw inilah yg aku tggu sblom abih matrik dulu......xpayah pgang buku.....bace buku aaddMAth, kimiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(OHH YAA.IT SADDEST ENDING) sC COMP(programmng cam humpeh puihh),n fizik(sila benci wahai rakan2)
tapi xapalah.........ALLAh lagi tahu apa yg terbaek wat kta smua.......n ALHAMDULILLAH tamatlah perjuangan di sana.sobsobs......(touchng ni.......tisu mana???)
oklah..tangan pon lenguh dah..tengkuk pon terbelah lapan dah.t aku CORET CARET lagi yaa.....
selamat malam.....n TOMORROW IS MY BIRTHDAY!!HIGHLIGHT KAT CALENDER HAMPA NAH......(@_@)


wish wish wish.......kek ni akan muncul esok(kBAI~)

AssalaMUALAIKUM kawan2.......yg burukkk semua dari aku,n yg terbaik dari ALLAH SWT~

sekian.....

No comments:

Post a Comment