THAnx for all the supports dearies :)

Thursday 28 July 2011

pukau?histeria?pecah masuk?

ASSALAMUALAIKUM W.B.T
.dingin petang malam ni membuatkan hari ini xseindah biasa
..letih dengan aktiviti harian membuatkan banyak aktiviti yang sudah terbiasa sudah tergendala..
Kali ni aku nak cecerita kisah yang tengah HOT di kolej aku..
                  apa yang berlaku telah menganggu banyak ketenteraman orang lain
ok,firstly...PUKAU
                PECAH MASUK KOMPEL a.k.a BILIK
                TERJUMPA BENDA-BENDA PELIK..MINYAK HITAM BAWAH PINTU..
                HISTERIA
.........Aku xtau apa yang sebenarnya terjadi..semua orang berada dalam ketakutan
pernah jugak berlagak seperti xpernah berlaku apa-apa..tapi,XMAMPU!!
setiap malam pasti akan kedengaran bunyi-bunyi perabot di setiap aras ..masing-masing sibuk ubah kedudukan meja,menyendal pintu..
xkurang ada jugak yang letak kerusi belakang pintu
batang penyapu...
masing-masing yakin bahawa sekadar kunci sahaja xcukup..

pihak kolej dan jugak pengarah pun masing2 minta pelajar supaya xambik kisah sangat pasal ni
padahal,setiap hari semua orang berada dalam ketakutan
apa point nak tenang??
selagi PENCURI tu xditangkap..xpernah ada istilah TENANG!!..

aku xtau apa tindakan selanjutnya..
sememangnya inilah pengalaman pertama aku,hidup sebagai pelajar kolej,tinggal di asrama..
tapi MEMANG inilah pengalaman aku aku pelajari..

mungkin ini haraga yang perlu dibayar untuk sebuah kebahagiaan
mmg apa yang berlaku banyak menuntut ertikesabaran
moga apa yang berlaku akan mendekatkan diri kita lagi pada ALLAH

...doa-doakan yaa....
bye~








moga ALLAH sentiasa pelihara hamba-hamba-NYA.

No comments:

Post a Comment